15 maj 2011

Underliga drömmar!






Vaknade nyss och kände mig inte riktigt utvilad trots att jag sovit lite mer än 7 timmar. Mina drömmar har väckt mig flera gånger och jag har känt mig jäkligt vilsen. Som tur var sov jag inte ensam utan min bästa pärla sov här.




Gårkvällen var lugn, vi satt i soffan, drack lite vin och åt massa godis innan vi kröp ner i sängen för att kolla på en snyftfilm. "Love and other drugs" hette den och var för jäkla bra. Tyckte dock att den kunde varit 10 minuter längre så man fick se lite mer utav deras framtid.
Efter filmen låg vi bara och pratade tills en underbar liten själ loggade in på skype och där slog vi igenom nån timme.
Vi spelade faktiskt M.I.G med honom över skype i fredagskväll och det gick kanon bra (eftersom jag vann).

Vad dagen har att erbjuda har vi inte riktigt kommit fram till ännu, vi hade planer men frågan är om vädret tillåter våra planer.
Min älskade små troll kommer hem innan kl 19 ikväll och det skall bli så underbart att ha dom när igen, dock blir det bara nån timme eftersom dom skall i säng för att orka upp på dagis och jag skall i säng för att orka upp till jobbet.

Njut av en härlig söndag eller ha ångest över en helg som du helst vill glömma.