5 maj 2011

Dagen pass!

Eftersom jag skall jobb ikväll så var jag tvungen att dra ut själv på p18 och köra kvällens crossfit pass.

7 pullup/ Backextention, 75m lungewalk, 7 pushups, 75m run, 3 handstandpushup/handstand. 20min tot
4 min plankan

Det var det sjukaste jag varit med om och mina ben ville inte riktigt gå till bilen när tiden var slut.
Även fast jag tränade själv så lyckades jag pressa mig själv till max. Här kör vi tills vi spyr. Min mage är helt slut sen igår men jag pinad mig igenom 4 minuter i plankan, skiftade fot lite då och då för att försöka intala mig själv på något skumt sätt att det skulle bli lättare än att stå på båda samtidigt. Fråga inte :)


Duschen, hämta barnen och försöka få i mig något att äta. Ikväll skall jag tydligen köra ett pass med min brorson som var här och tjatade om att jag skulle hjälpa honom.


Njut av eran dag!