7 maj 2011

Frihetskänslan!

Dagens träningspass gick ut på att vara två och två och på så sätt pressa varandra lite extra, jag och Elsa körde ihop och vi kämpa det jäkligt bra. Jag tänkte ge upp när det bara var 2 minuter kvar för jag var övertygad om att jag inte skulle hinna ett springa ett varv till, men med lite peppande ord från Elsa och Jonas gav jag mig fan på att hinna. Och Elsa han lite fler armhävningar och knäböj. Kändes så där extra bra när jag faktiskt klarade det och se hur Elsa kämpade på.


Här åkte jag runt idag.

Efter träningen åkte jag och Jonas en lång och underbar sväng med hans hoj. Vi stannade till i Lickershamn och la oss på bryggan och snackade skit i solen. Känslan av att åka motorcykel är något extra, jag slöt ögonen vid några tillfällen och bara njöt av känslan att inte ha koll på något och bara följa med i kurvorna. Det är en frihetskänsla, det är magiskt!

Vissa saker får en att må så där extra bra. Vi var säkert iväg i 2 timmar, jäkligt härliga timmar.

Barnen har varit ute och lekt hela dagen, underbara Nellie har varit här och hjälpt mig med dom. Hon är helt underbart duktig med dom.
Det är så roligt nu för dom har hittat massa kompisar här i området, dom är två helt nya härliga glada barn jämfört med när vi kom hit i jan-feb.
Ikväll har Leo haft lite kvalitetstid med Farbor Simon och Emely, jag är så glad att dom finns där. Underbara personligheter!

Snart skall jag hämta Älsk vid båten. Hon skickade ett sms i morse och skrev att en liten pärla ville bli hämtad för att hon kom hem tidigare. Överlycklig tjej tvekar inte en sekund på att hämta sin kära vän!