14 maj 2011

Självdestruktiv?


Det finns många där ute om på något underligt sätt gillar känslan av att sätta sig i situationer dom enbart förlora på.
När man sviker andra på kuppen borde man kanske stanna till och tänka på något mer än sig själv. Men vissa lär sig tydligen aldrig även fast dom själva säger precis hur saker och ting egentligen ligger till.
Innerst inne vet man ju, men ändå finns det något som lockar. Kanske ett namn, kanske en bekräftelse vad vet jag.
Jag är iaf otroligt tacksam att jag har lärt mig och växt som människa. Jag behöver inte säga något längre utan vi kan luta oss tillbaks och titta på skådespelet.
Jag har gjort mina misstag, jag har lärt mig av dom och jag kommer aldrig göra om dom.
Men vissa lär sig aldrig, även fast dom innerst inne vet.

Du får leva med det resten av ditt liv.