26 maj 2011

Fri som en fågel!

Äntligen Äntligen är huset sålt. Idag skrevs det kontrakt så nu är jag ännu ett steg längre bort på min och barnens nya härliga väg i livet. Har lovat mäklaren Rosa skumpa när han kommer till ön nästa gång för en härlig och snabb affär.

Jag är så glad att tjejerna i laget är så gulliga och hjälpsamma, vad hade jag gjort utan dom. Ni är guld värda!


Skulle ha slutat kl 15 på jobbet idag men kom inte där ifrån förren kl 21. Jag och Heinkien har varit så jäkla Awesome på jobbet idag. Vi har städat, sytt, putsat fönstren och bara gjort det så jäkla snyggt.
Ikväll har vi haft möte med alla som skall jobba på Piraten, grillen, Scan och Restaurangen. Vi som jobbat ända sedan i morse var lagom hungriga när mötet satt igång så koncentrationsförmågan och humöret var inte det bästa men vi försökte håll humöret uppe och slängde oss över maten när den kom fram. Vi softade kvar i 20 minuter efter alla gått och vilade magarna från allt vi slängt i oss av menyn.
Nu sitter jag halvdöd i soffan och kollar på BB!
Efter detta blir det sängen, imorgon väntas jobb och en liten kille som skall till tandläkaren.


Jag hoppas ni haft en bra dag i solen och att ni kommer och besöker oss imorgon när vi öppnar på riktigt.


Snart så skall den här underbara tjejen komma "hem" till ön, det väntas bröllop, fest, bad och häng i massor. Jag längtar så!