10 maj 2011

Sthlm!


Imorgon kl 06:15 skall jag infinna mig på terminalen vid båten. Vi skall på en kick-off med jobbet till STHLM i två dagar. Det skall bli skönt att komma ifrån och göra något för sig själv samtidigt som jag kommer sakna ihjäl mig efter mina barn. Det längsta jag varit ifrån dom är 4 dagar i hela deras liv.
4 dagar känns som en evighet ifrån dom, men som tur är har jag iaf pratat med dom varje dag sen dom föddes.
Men sen får jag komma hem och pussa på dom igen och ha dom vid min sida hela tiden.

Kvällens träning var sinnessjukt jobbig. Alla svettades som djur och flåsade som hundar. Men vi kämpade på och peppade varandra lite extra i värmen. Min uppladdning var inte den bästa, två heldagar i solen. På Lördag kommer det vara ett jättekul pass, det gäller att komma upp till 1000 rep totalt, man jobbar två och två. Så jag och Elsa är redo för att svettas, kl 12 på p18 om ni är intresserade!

Nej nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Vi skall ha med oss en leksak (?), ingen aning vad jag skall ha med mig för något skoj. Jag har iaf packat ner en av mina sommarkjolar så jag hoppas få använda den utan strumpbyxor.

Jag insåg precis att det finns något/någon mer jag kommer längta efter...


Ha det så bra tills vi ses igen, var rädda om er och krama alla ni tycker om!


Puss