22 maj 2011

Solen strålar.

Ja då har man varit hemma och vänt för sista gången den här veckan.
Var hemma vid 21:30 igår, barnen sov redan och Leo hade feber. Slängde mig i sängen med datorn i nån timme innan det var dax att somna in för att vakna till en ny strålande dag av massa jobb.
Tack och lov har Leo inte haft feber sen kl 23 igårkväll så jag kan gå till jobbet med gott samvete, men mamma och pappa har lovat att ringa om det skulle vara så att han får feber igen.
Solen strålar och det är redan varmt vilket kommer innebär ett bra tryck på Kneippbyn, det gillar vi och vi skötte det jäkligt bra igår för att vara andra dagen och med en bongmaskin som pajade mitt i ruschen.
(Tack alla underbara badvakter som så glatt hjälpte oss att plocka tvättoch Henke som ställde sig i disken utan att ens bli tillfrågad.)
Nu skall jag iväg och jobba med härliga Ellen som jag tror sjunger från det hon går upp till det att hon går och lägger sig, måste nog fråga David om hon även sjunger när hon sover?
Oavsett vilket så är hon så jäkla skön, en pigg, glad tjej från Kalmar som väldigt ofta säger "Gott mos!". Jag väntar bara tills det slinker ur min mun också.
Nej på med lite kladd sen kör vi.
Jag hoppas att ni får en underbar dag i solen, blir sådär härligt brunbrända och bara kan ligga och njuta.... Eller ;)

Puss och kram.