31 maj 2011

Mår illa!

Jag hoppas att det bara är min magkatarr som spökar med illamående och ingenting annat. När jag la Leia började jag må förbannat illa och det sitter ännu kvar. Jag har i stort sätt levt med konstant illamående vilket har gjort det till en del av min vardag, men den senaste tiden har jag mått helt okej så därför kom det lite som en chock när jag skulle ut med jobbarkompisarna och svira på stan.
Mamma och pappa åker till sthlm imorgon så jag har verkligen inte tid eller möjlighet att bli sjuk nu.
Älsk kommer bosätta sig här vid mig och barnen eftersom jag jobbar sent så kommer hon extraknäcka som morsa. Vad hade jag gjort utan henne!
Idag kom hon och Wilde ut på jobbet och käkade lite lunch för att sen lägga sig och steka i solen medans jag stressade runt som en tok i korsdrag och fruktansvärd värme (hur nu det kan gå ihop).

Imorgon börjar jag kl 12 så jag och barnen har lite mys innan dom skall iväg till sitt jobb och jag till mitt. När jag slutar imorgon har Älsk förhoppningsvis lyckats lägga huliganerna.

Nej nu orkar jag inte dela med mig av mer ordbajs utan nu skall jag dricka upp min Resorb och hoppas att illamående släpper och att jag är fit for figth imorgon igen.