8 maj 2011

Bikin, Sol och Rosé!


Jag ligger ännu ute på gården i min bikini och njuter av ett iskallt glas Rosé. Barnen springer runt i bara byxor och leker i gräset. Pappa och Hasse förbereder grillen för lite middag.
Jag har sprungit runt i min bikini från kl 9 i morse, jag var inne i 20 minuter när jag gjorde lunch till barnen. Resten av dagen har spenderats ute. Vi var inne och firade söta Therese som fyllde 19 år idag och var lite små bakis sen gårdagens äventyr som jag egentligen skulle varit med på men orken fanns inte riktigt.
Dom enda som får ljuga offentligt har lovat strålande sol till på onsdag. Jag hoppas det stämmer så jag hinner få lite färg innan jag skall börja jobba. För vissa som inte "har ett jobb" och "bara leker" så är det lite lättare att vinna tävlingen. Men frågan är om det verkligen är det som är det avgörande just nu?

Jag hoppas ni har haft en lika lugn och härlig dag som jag och barnen.
Puss.