15 maj 2011

Underbar helg!

Hela min helg har varit toppen, det enda som saknats är att jag inte fått spendera den med mina underbara barn. En lugn helg som istället spenderats hemma med min bästa Jenny.När vi vaknade i morse visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på eftersom vädret inte var det roligaste, men vi trotsade alla moln och bestämde oss för att åka till Fårö och ta kort. Klockan tickade på och när vi väl var klara med allt insåg vi i att vi inte skulle hinna ut och kunna ta det lugnt. Då bestämde vi oss för att istället begav oss till underbara Lickershamn. Över 300 kort togs så något måste man ju vara nöjd med. Meningen med korten är att det skall göras om här på bloggen bland annat. När det blir av har jag ingen aning om. Ni får helt enkelt vänta och se, något slänger jag väl in lite då och då.
Nu skall jag äta lite "lunch" och vänta på att mina små älsklingar kommer hem till mig igen. Jag har längtat mer än vanligt efter dom (om det nu går), efter vad man fick reda på idag kan man fråga sig om det verkligen skall gå till så här. Förra gången var betydligt mycket bättre för alla parter, men är dom glada är jag glad.

Jag är övertygad om att den här sommaren kommer bli den bästa sommaren jag och mina barn har haft än så länge.
Den 19 Juli kommer Axwell till Kallis, då har jag tagit ledigt för att för första gången befinna mig där med Älsk och förhoppningsvis Najalla (?) och många många till...