6 maj 2011

Dagis pyssel!

Nu har vi ju börjat på ett nytt dagis igen vilket innebär att det skall göras collage och lite annat smått och gott som barnen skall ha där.
Mitt stora problem just nu är att jag har inte en enda bild från dess att jag blev gravid med Leo tills nu, min dator har nämligen gått sönder och ingenting gick att rädda.
Det gör mig fruktansvärt ledsen eftersom jag inte får ta del av det som ligger på en hårddisk i en annan stad.
Jag hoppas nu på att en vacker kvinna i samma stad hjälper mig att få hit det jag behöver för att kunna fixa detta till mina små änglar.

Jag tänker tjata lite mer om mina ben och faktiskt säga att dom känns helt okej nu efter jag stretchat lite. Att kliva upp ur sängen i morse var ingen hit. Men lite cykling till dagis och sen blev det ganska bra.
Dagens schema är att tvätta bilen invändigt så fort pappa kommer tillbax med den, ner på Creperiet och käka lunch med Jeppson och sen hämta barnen på dagis. Några timmar i solen skall jag oxå försöka hinna med nu när vi redan har 21,7 i solen.

Jag har chattat lite med en vän ifrån Gävle idag, vi brukar försöka snacka nån gång i vecka. Han är så jäkla härlig. Vår chatt i morse såg ut så här!

Hittat någon ny? någon med blåa ögon och mörkt hår kanske ? ;)
haha nej?? vadå?men det finns en ;)
såja! är det olle från idol ? ;)
hahahaha
nej du behöver ingen ny :) men säg till när du vill ha, ska gifta bort dig till någon av min akusiner då ;)
hahah hade dom tagit hand om mig då?
som dom hade ;) du hade behandlats som en prinsessa ;)
hur vet du det?
men tyvärr flyttat från sverige. haha jag känne rmin släkt :)
det fungerar inte på samma sätt som .....jobbar
mina föräldrar hade dödat mig om jag höll på som .....:O man gör inte så mot tjejer
kommer jag bo i ett varmare land då?
mesta dels av min släkt bor i brazilien, afrika och frankrike
brazilien....
när skall jag dra?

jag ska flytta till abu dhabi till vintern om gud vill
jag kan hänga på
du säger bara till så fixar vi det. det är världens vackraste land! =) ska bli spännande faktis
GUD så underbart
haha!! :D

om man blir bortgift får man jobba då? det är viktigt i det här! :)
haha jaaa vad tror du. mitt land är inte som dom andra arabländerna...
precis som sverige fast bättre. man har bara sin fru och ingen annan
"mitt land".. det är så mycket Sean över dig. Har du ens ett land? ;)
hahaha!!!!!!
mitt hemland är världens bästa nöjes land!!
gör det något om han heter mohamed om jag hittar någon ?
hahahaha
hahahaha!!!!!!!!!!
jag dör
kanske ahmed passar till dig
hahahahahaha.. helt okej.. Så länge han är snäll, respekterar mig, älskar mina barn och låter mig leva ett liv och inte hans..
det där fixar vi =)


Vissa männsikor kan få mig att må så där jäkla bra och skratta så jag får ont i magen.. Ni är några där ute och ni vet vilka ni är.
Nu kom bilen hem, dax att hugg in.
Njut av er fredag med någon ni tycker extra mycket om. Visa lite extra ömhet och kärlek. Det kan man aldrig få för mycket av!