29 maj 2011

Morsdag!



Idag har det som sagt varit Morsdag, imorse när jag åkte sov ännu mina små änglar så jag kunde inte ens stjäla en kram. Men precis efter vårt lunchkaos på jobbet tittade älsklingarna in med en bukett blommer och ett paket med en parfym i som Leo hade valt. På kortet stod det "Bästa Mamma!" sen hade dom själva skrivit sina namn.

När dom sträckte fram sakerna sa Leo "Jag älskar dig mamma, det här är din dag!", Leia slängde ur sig "Älska di mamma!". Kan man annat än att fälla en tår då. Dom är så underbara och så kärleksfulla, att visa sina äkta känslor är inget dom är rädda för och det gör mig lugn.


Jag fick även ett sms från en underbar själ idag som innehöll " Idag är det ingen vanlig dag idag är det din dag! Glad mors dag! Jag hoppas du vet hur viktigt och älskvärd du är av dina barn! Du är absolut deras trygghet och skippa allt vad andra säger! Jag förmodar att du är bäst!".

Vissa människor ha bara den där klockrena spelförståelsen och vill få mig att le igen vilket han lyckas med.


Ikväll fick jag med mig Älsk på ett stenhårt CF-pass som mördade våra men sakta men säkert, hon var riktigt duktig och kämpade på. Efter passet skulle vi avsluta med plankan, vi krigade på med en svärm av myggor runt oss som njöt av att suga i sig av vårt varma blod. Eftersom jag inte tål myggbett så har jag stora bölder nu. Kommer klia magiskt i natt.


Nu väntar sängen, imorgon hoppas vi på sol.