24 maj 2011

Det är ingen vanlig dag!

Idag är det en mycket speciell dag, världens bästa Jeppa fyller år.
Jag och Jeppa har känt varandra i många många år, vi har alltid haft varandra och aldrig svikit varandra.
Han är som min bror, han är som barnens pappa och som en son till mina föräldrar. Ja han är allt egentligen, han är min trygghet, han är en stor del av barnens trygghet.
Han har funnits i barnens liv hela tiden, han har aldrig svikit dom eller valt bort dom.Han har alltid stöttat mig och varit tillgänglig dygnet runt, året runt.
Jag hade inte varit den jag är idag eller varit där jag är idag utan honom. Han stöttar mig hela tiden och visar alltid att han uppskattar mig och värdesätter mig och barnen.Han visste att jag jobbat mycket i veckan som gått, när jag kollade min mobil på rasten hade han skickat ett sms där det stod "Jag är stolt över dig, du är så duktig!". Det betyder så mycket, han gör hela tiden dom där småsakerna som andra inte tänker på och som stärker en otroligt mycket.

Barnen är allt för honom, han och dom lyser upp som solar varje gång dom ses och tillbringar mesta delen av tiden av att mysa och busa.
Dom har en sådan trygg plats vid honom och han ger dom det enda dom behöver, sin uppmärksamhet. Har det gått mer än tre dagar sedan dom setts så börjar barnen fråga efter honom och säger att dom saknar honom, lika så från han sida. Då glider det in ett sms "Nu var det för länge sedan vi sågs, jag saknar er!". För Leo är han extra viktig, han är som en pappa åt honom. Han ger Leo den där manligatryggheten han söker och dom gaddar ihop sig mot mig och Leia. Precis som det skall vara.


Vi är så lyckligt lottade som har en sådan människa i vår närhet, en person som verkligen skulle offra allt för oss och som aldrig skulle svika oss. Detsamma får han tillbax av oss!

Love!



(Dock är Josh Groban så mycket bättre, men gick tyvärr inte att bädda in så ni för nöja er med denna. )