5 maj 2011

Förlossningssmärtor i benen?



Ja det är precis vad jag har, förlossningssmärtor i mina ben.

Mina ben pulserar, ömmar och bränner efter dagens lungewalk och dum som jag är slängde jag på mina easytone skor när jag jobbade. Som jag nämnt innan tycker jag inte att dom är vidare bra men när jag kom hem och tog av mig skorna ville inte mina ben vara med längre.


Jag har ett ämne jag vill ta upp här i bloggen men jag har så starka åsikter om det och så svårt att få fram mitt budskap eftersom jag blir så frustrerad över det. Men jag skall jobba på det så ni snart få ta del av det.


Jag har suttit och väntat på att en "liten" själ skall komma hem och logga in på skype ikväll.

Haha precis när jag skrev det så loggade han in så nu får det vara slut bloggat för ikväll.


Ha en mysig kväll.
Puss.