28 maj 2011

Personalfest!

Dålig uppdatering, i know. Ja ha jobbe o jobbe hele dagarna.

Dom har redan haft en hel del personalfester på jobbet, jag har dessvärre inte varit med på någon än så länge pga att jag hellre velat vara med mina barn den tiden jag är ledig.

Men ikväll så följer jag med gänget och spelar lite Vollyboll och kollar CL-finalen. Den kommer bli magisk och jag är redan nervös.

Ni ser vilka vi hejar på ikväll va :)

Nu skall jag mysa med mina barn innan det är dax. Mat, bad, film och chips står på schemat innan dom skall lägga sig. Kära Ebba är här och ser till dom efter jag lagt dom och cyklat iväg.
Snart börjar en annan viktigt match jag måste följa, dock över datorn men det är alltid något.
Jag hoppas ni får en supermysig kväll och att ni njuter av att sommaren äntligen kommit.

Puss hej.