16 november 2011

Zlatan.


Av någon anledning kan man aldrig få nog av denna charmige skåning med sitt stora leende och dryga attityd.Jag blev så otroligt glad när hans bok ramlade in i min brevlåda och jag skall läsa tills ögonen blöder.
Många har dömt honom i alla tider, många har sågat honom, många har älskat honom.
Oavsett vad så har han alltid varit sig själv, han har alltid varit Zlatan Ibrahimovic.
Han har grunden för att kunna vara en jävla översittare och tro sig vara mycket bättre än alla andra, men han har levt och lärt. Han har lärt sig uppskatta och han har lärt sig att inte ta någon eller något förgivet.
Ja jag är helt enkelt förbannat imponerad av denna herre och stolt att jag faktiskt har haft stora nöjet att få träffa honom.
Imorgon skall ni få veta en stor och underbar överraskning.

God natt!