7 november 2011

May och Zlatan.


Jag är överlycklig just nu. May vann ett pris och han förtjänar det tusen gånger mer än vad någon annan någonsin gjort.
Av någon anledning blev jag rörd när han stod på scen och höll sitt tacktal. Jag vet inte om det är för att han gett mig så mycket styrka genom allt och peppat mig när jag haft det som jobbigast.Conny fick välförtjänt ta emot pris som årets tränare, det enda som saknades i prisväg var att Pär skulle fått årets målvakt.


Zlatan vann som väntat Guldbollen i år igen, det finns ingen annan som skall ha den så det var ett självklart val.
Jag tycker det är en skam av tv4 att inte låta Svenska Mästarna få gå upp på scen och ta emot folket jubel.

Jag förstår inte varför folk lägger så mycket fokus på mig, vill bli vän med mig, skicka mail till mig och gå in och läsa min blogg efter ikväll?