29 november 2011

Arlanda.

Just nu befinner vi oss på Arlanda.
Barnen springer runt en julgran som står i terminal 5 och leker ta-fatt. Dom skrattar så dom kiknar och även människorna som ser dom ler.
Tror det eller ej men "barnhatarsverige" ler stort och vänligt när dom ser mina små troll.
Jag försöker gå igenom all packning i huvudet en sista gång innan avresan för att se vad jag har glömt, det enda jag kommer på just nu är min bok. Men den hade ändå legt orörd och tagit plats så det kvittar.
Det kom fram en dam till mig förut och gav mig en storm kram, "massa styrka" sa hon och log vänligt.
Tänk att en kram kan värme en så mycket och ge en så mycket styrka och ny energi, otroligt!
Tack snäll du!

Vi har iaf fått se vinterns första snö ifrån högre höjder när vi flög hit.
När vi kommer hem vill vi ha snö, det har Leo bestämt.