23 november 2011

Sakerjagskallgörainnanjagdör.

För att få dessa dagar att gå utan att känna hur något äter upp mig inifrån och se att detta kommer vara värt allt skit när det är över har jag jobbat på en lista. Den är långt ifrån klar men jag tänkte ändå att ni skulle få ett lite smakprov på vad jag skall se till att åstadkomma innan jag dör.



1, Se till att få en hållbar kontakt med mina barns pappa.
2, Skriva klart boken om mitt liv.
3, Resa till Thailand och gömma mig i bergen med munkarna för att lära mig meditera.
4, Åka till Hawaii med mina barn för att lära oss surfa.
5, Bila igenom USA.
6, Åka till Haiti eller Afrika för att jobba ideellt på ett barnhem.
7, Plugga till sjukgymnats.
8, Hjälpa andra som varit med om samma sak som jag och mina barn.
9, Vandra runt kinesiskamuren.
10, Åka på husvagnssemester med mina barn till alla smultronställen i Sverige.