5 november 2011

Mästarnas mästare!

Hatten av för HIF, inget snack om saken.
Pratade med J och M nyss och lyckan var total. Jag hörde festandet i bakgrunden och alla glada människor.
Än en gång önskar man att man var på plats i Helsingborg. Nästa gång jag skall dit kommer det bara vara ångestladdat och massa med tårar men jag har försökt att tryckt in träff med några härliga människor som jag längtar efter.

Stort grattis HIF och alla krogar runt om i stan som lär har försäljningsrekord detta år.

Ikväll har vi myst i soffan allihop framför "Så mycket bättre". Mikael Weihe, vilken underbar människa han verkar vara. Jag blir glad, varm och får ett underligt lugn inom mig när jag ser honom och hör honom prata.
Nu sover båda diamanterna sött och det är dax för oss att slänga på en film.

En lördag helt i min smak!