7 november 2011

Oj oj oj.

Efter att sportbladet publicerade en artikel om att A anlände med sin nya flickvän till Fotbollsgalan rasslade det till här på bloggen och jag tredubblade er läsare på mindre än en timme.
Nej jag sitter inte och gråter utan jag är enbart förbannat glad att det inte är jag längre.
Jag skrattade lite lätt när jag läste artikeln som många var snabba att skicka till mig eftersom Sportbladet hånar honom medvetet eller omedvetet vad vet jag. Lite komiskt är det iaf.
Nu sitter jag här i soffan och kollar med spänning på vad som komma skall och jag blev varm inombords när jag såg Crisse vifta med svenska mästarpokalen i bakgrunden nyss.
Det är enbart glädje ifrån min sida så ni behöver inte skicka mer "tycka synd om mig" mail, det är inte jag som behöver dom.
Men tack för er omtanke!