17 november 2011

Älsk.

Hurra Hurra Hurra!











Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om denna kvinna, samtidigt som ord inte räcker för att beskriva hur mycket jag älskar henne.
Hon är min näst äldsta vän men det känns ändå som jag känt henne hela mitt liv.
Vi har alltid gått på samma skolor, aldrig i samma klass.
Tillsammans har vi gått igenom alla faser i livet än så länge, vi har hjälpt varandra att fattat beslut och alltid stöttat varandra.
För oss finns det ingen "tid" för vänskap, vår vänskap är 24/7 och vi finns alltid där när vi behöver varandra.
Vi respektera varandra fullt ut, lyssnar på varandra och känner av varandra.
Det är underbart med sådan vänskap där man inte alltid behöver säga något utan att närheten räcker gott och väl.
Vi vågar alltid säga vad vi tycker och tänker till varandra vilket är otroligt viktigt i en relation.
Jag ser fram emot alla mina år med denna kvinna och längtar nästan efter att vi sitter där på äldreboendet och går igenom vårt liv.
Alla gånger vi hängt i gäng, smygrökt, festat, bråkat, gråtit, skrattat och bara varit vi.
Listan kan göras hur lång som helst på allt roligt och konstigt vi har gjort ihop, minnen som förlänger livet och jag vet att så länge jag lever kommer jag få uppleva många till i hennes närhet.

Här hemma fixas det presenter för fullt, barnen är lika uppspelta som jag och vi längtar tills vi skall hem till henne på middag och födelsedagsfika.

Älsk, Jag älskar dig (and you know it:)