27 november 2011

Magkänslan.

Jag har varit vaken nio timmar idag men är ändå så trött att jag bars vill sova, men det är lättare sagt än gjort.
Hela kvällen har spenderats i horisontelltläge i soffan med mina diamanter. Vi såg på Emil i Lönneberga och Rio innan det var dax för dom att sova.
Dom somnade nästan direkt båda två men Leia har vaknat en gång i halvtimmen och är orolig.
Just nu ligger jag här med henne på min mage och hoppas för allt i världen att hon inte är på gång och bli sjuk.
Något är det iaf som är fel och jag lyckas inte få ur henne vad.
Förhoppningsvis somnar hon in snart så även jag får sova, men oddsen för att det blir mycket sömn i natt är dåliga.

Jag tvivlar att jag kommer bo kvar på samma adress imorgon när jag vaknar, så som det blåser.
Båtarna är inställda imorgon och är även flygen det så bryter jag ihop.
Vill inte ladda om en gång till för vad som komma skall.

Nu släcker vi och ser vad denna natt har att erbjuda.