23 november 2011

Ungar.

Det finns en prinsessa i min närhet som behandlas väldigt illa i skolan av vissa av sina jämnårig klasskamrater.
Lärare eller rektorn står bara med frågan blick och vet inte vad dom skall göra eller säga.
Hur fan kan det vara möjligt att BARN behandlar varandra så förbannat illa att andra vill ta livet av sig, inte gå till skolan, få anorexi och allt annat skit som hör mobbing till.
Det gör så ont i mig att jag inte vet hur jag skall hantera det, jag vill bara vara där med henne hela tiden och stötta henne, samtidigt som jag bara vill ställa mig och skrika på dess skitungar som inte har vett nog att fatta hur illa dom gör henne.
Jag måste släppa det här viktiga ämnet nu annars kommer jag aldrig kunna somna i natt igen.
Jag kommer göra allt i min makt och jag kommer se till att mina barn varken blir mobbade eller mobba någon.



Jag önskar att hon kunde förstå innebörden av den här låten och gå till skolan imorgon med huvudet högt. Men det är en lång väg dit och jag kommer inte låta henne falla en millimeter till. För nu får det FAN va nog!