11 november 2011

Hockey, Tvätt, Lekplatsen, Filmmys.


Jag kan erkänna att när jag skulle somna själv i min säng för första gången på väldigt länge igår började det snurra igen.
Men nu har jag gett mig fan på att alla negativa tankar som själ massa energi ifrån mig inte har plats i mitt liv längre, jag vill vara lycklig och den enda som kan se till att jag blir det är jag själv.
Känslan jag hade när jag vaknade var underbar, jag var lycklig för vad jag har åstadkommit och tagit mig igenom.
Att gå till tvättstugan kl 8 kändes inte jobbigt, att brödet var slut fick mig bara att le för att jag varit dum nog och inte kollat upp det igår. Livet känns enkelt igen.

Livet är ingen hästhoppning där vi skall ta oss över hindrena vi stöder på, vi skall ta oss förbi dom, undvika dom och se till att dom inte dyker upp.

Nu kallar tvättstugan, dammsugaren skriker på mig, sköldpaddorna ser arg på mig för att jag inte gjort rent deras vatten, barnen bråkar och livet är fullt med massa måsten. Jag älskar det och betar sakta men säkert av en sak i taget innan det är dax för lite hockey och sedan filmmys.