3 november 2011

Någon pissade i hans vigvatten.

Ligger på soffan efter att ha kollat på en film om häxor och demoner med Danneboy.
Barnen lös upp som en sol när han kom idag och har bråkat om vem som skall sitta i hans knä.
Han klädde på och av dom ytterkläder och fixade dom inför natten med blöja och hela kittet.
Det är så skönt att barnen har grabbar runt sig som dom trivs så otroligt bra med.

Imorgon skall jag bygga på min tatuering på ryggen med något som nästan kommer täcka hela ryggen. ( vågar skriva detta eftersom jag vet att mamma inte kommer läsa detta inlägg innan det är försent).
Jag kommer få gå runt med en halvklar gaddning tills alla sittningar är gjorde. Skulle väl tippa på 3 veckor till en månad, men det får det vara värt.
Skall slänga upp lite bilder på konstverket imorgon.

Nu måste jag sova ordentligt, äta ordentlig och dricka ordentligt så min kropp orkar med minst 5 timmar under nålen.
Sov gott!