29 november 2011

Jag ser ljuset!

Kramarna jag fick av mina underbara barn idag när jag väl kom hem gav mig så mycket styrka igen.
Jag har känt mig helt utmattad hela dagen, så efter allt det sista var packat dök vi i säng.
Vi somnade alla tre men Älsk kom in och väckte mig efter en stund så vi kunde kramas massor innan jag drar.
Nu ligger jag här igen och försöker somna om, min rutin Innan jag somnar är att läsa tidningarna och någon blogg vilket inte kommer hända ikväll. Jag vill hålla mig så långt ifrån den världen som möjligt just nu.

Imorgon flyger vi äntligen. Barnen är helt lyriska och har fått packat sina väskor med leksaker.

Nu skriker prinsessan på mig så jag måste kila.

Tack alla som finns här, där och överallt för ert enorma stöd och värme. Allt jag får betyder otroligt mycket och har inte hunnit svara alla ännu. Därför slängde jag in det här också, så ni vet att ni stärkt mig. Extra stort tack vill jag ge till de tjejer som varit med om liknande saker av samma person och vill få sina röster hörda.
Vi är kvinnor och vi skall hjälpa och stötta varandra!
Jag är stolt över er som är beredda att göra det här, det är mod, styrka och kärlek!