12 december 2008

will this story never end? YES, Today!

Jag kommer nog aldrig lära mig eller förstå!
Svek, lögner och falska spel är de en vardag att värdera?
För man kan ju få de bättre, bra mycket bättre!
Nej än en gång så har jag svikit mig själv och fått känna mig blåst!
Nej nu är de dags att ta sig i kragen och inse att vissa saker kommer aldrig hända, vissa saker kommer alltid vara som dom varit, vissa människor kommer aldrig ändra sig. Hur mycket JAG än vill och hoppas så kommer de aldrig hända, personer i fråga måste vilja själva!
Man kan inte få en rökare sluta röka om dom inte vill själva vill, som med alla beroenden vill man inte själv så går de inte! Och jag är rädd att de här är samma sak!
För hur mycket du än sårar eller sviker så bryr du dig inte, jag tänker inte skrika på dig, jag vill bara förstå hur du kan och tänker?! För mig är de en annan värld, som jag trots de ingått i för länge!

Nej, igår var de ganska fint väder men idag så gråter änglarna igen! Det är inte konstigt!
Men imorgon skall solen skina på mig igen!