18 december 2008

JULBORD!



Äntligen har jag fått äta julbord, så nu skall alla i min närhet slippa tjatet!
Toftagården blev det, tillsammans med Noelia och Simon. Vi hade jätte mysigt och killarna snackade, Jippi! :P
Som vi åt och gott var det, men så blir de med trevligt sällskap. De måste göras om, kanske inte julbord, men "parträff". Kanske Myllan på Onsdag, haha!?

I natt så sov jag ganska gott, jag kunde somna men vaknade många gånger. Jag vet inte varför och jag kan inte skylla på magen för så stor är den inte ännu. De börjar bli frustrerande, men men! De kommer ju knappats bli bättre. Så ikväll skall jag testa något nytt, en tråkig bok. Men problemet är att jag fastnar lätt i böcker så jag vet inte vilken jag skall välja. Funderar oxå på att gå upp och lägga mig vid min snutt och se på film på datorn med hörlurar. Jaja de ordnar sig!


Idag har jag iaf solat och fan va brun jag blev, men den här gången var jag smart. Jag smörjde in mig med solkräm på näsan så jag inte skulle bli röd och vet ni vad? De blev jag inte. Nu är jag bara brun och fin! Skall nog sola imorgon oxå! De är så jäkla skönt fast jag kommer knappt upp efter jag legat där i 30 min. Jag och min mor har även varit och gjort byn och fått tag på Julklappar.
Jag måste oxå in och köpa lite klappar men jag är en sån som gärna väntar in i det sista!

Det blev ingen träning idag så imorgon blir de Aerobics på friskis. Vet dock inte om jag kommer klara det med min rygg men jag får helt enkelt testa. Skall försöka få med mig Älsk och träna på Lördag och hon skulle bara våga säga nej!
Noelia var ju ingen ide att tänka på en gång, hon hoppade snabbt ur bilen när jag nämnde ordet träning :P Men de skall de bli ändring på nu är jag flyttar tillbax!
Nu har jag fått mina braiga träningskor och köpt ny topp och linne, jag gillar inte när bara halva brösten får plats och linnet slutar på halva magen.
Jag och Leo var även barnvakt för Liam ett tag i dag och vilken underbar unge han är, hur snäll och lung som helst. Leo kände sig jätte stor och skulle krama och bära på honom, hihi så sött!
Sitter och har Gordan kitchen någonting på i bakgrunden, alltså måste han svära så mycket för att visa att han är bättre än dom eller vad är grejen? Sen är han ju inte direkt mer respektingivande när han ser ut som en tvättbjörn, förmodligen efter skidsemestern!
Usch, gillar inte honom!

Fick precis bilder på min fgudomliga son från min underbara vän Ohlla!

Imorgon blir de sen lunch på Joda kl 14.00 prick. Emil är tillbax från USA!