9 december 2008

Känner mig stark!

Ikväll har jag umgåtts med en underbar vän, en som lyssnar, förstår och alltid finns där för mig!
Sånna har jag haft många och mitt nätvärk har varit stort, men de bröts ner mer och mer tills jag blev själv och det var inte pga mig. Men nu skall de bli ändring på det, jag skall skaffa mig ett liv igen. Där jag och min underbara son kommer att ha de så mycket bättre, för de kan och förtjänar vi!
Inga mer manipulativa människor här inte, NEJ TACK! Som sagt nu får de va nog och jag vet att jag kommer gå starkast ur det här. För är man falsk och talar osanning så kan man aldrig gå som en "vinnare". Att man sen säger saker om folk som jag inte ens vågar skriva för att sen förmodligen skylla över de på mig kankse eller bete sig som att inget har hänt är sjukt! Det är obehagligt och förbannat sorligt. Men du vet att jag vet och många där till vad du egentligen sagt och gjort.
Nu när jag är så jävla långt ner på botten som jag för 3 år sen aldrig tillåtit mig själv att hamna så skall jag på något sätt lyckas ta mig upp till ytan igen, jag vet inte hur och jag vet inte hur lång tid de kommer ta men jag kommer lyckas och jag kommer må så bra tillslut! Jag kan inte annat än att gå som en vinnare ur de här, de jag lämnar bakom mig borde jag lämnat för länge sen. Och de inte bara för min skull!
Jag hade mått bättre om du misshandlat mig fysikst, stått och spottat på mig. Än hur jag mår nu, pyskismisshandel är också ett brott, ett som jag tror de tar sig längre tid att ta sig igenom och kunna leva med och gå vidare från. Än några smällar och sparkar. Jag har även varit nere vid Jonte och Julia för att få mina saker som den lilla ängeln tog med sig så nu har jag en MOBIL :) Skall ses i veckan, nu var de mycket plugg! Stackare!

Imorgon skall jag och min älskling leka med andra barn och fixa upp vårat liv på alla möjliga sätt och de ända jag kan säga är att de känns så jävla bra!!!

Jag har fått många mail idag som jag inte orkat svara på, men tack för er omtanke och tack för att ni finns där och bryr er. Några har varit där innan, andra med mer livserfarenhet än jag. Jag fick även en låt skickad till mig! Tack!

http://se.youtube.com/watch?v=vLCJpEb6hvw

Nu skall jag äta upp min macka och sen mysa ner mig vid min plutt och snosa på honom hela natten, dom kramarna han gett mig idag har gett mig sån styrka att jag enbart känner mig stark och lycklig!

God natt!