17 december 2008

Tidsfördriv!

stänger du av mobilen när du sover?
Nej de skulle aldrig hända!
vem såg dig senast naken?
Min son när vi duschade idag! Om inte han räknas, så min man när vi bastade herromdagen!
hur såg du ut på högstadiet?
Som en riktig fjortis, vad annars?
hur kommer du se ut om tjugo år?
Som nu fast jag skall ha åldras värdigt!
hur var du på dagis?
Den som pratade mest, men jag gick vid dagmamma!
hur är du att ha som arbetskamrat?
Nog jävligt jobbig eftersom jag vill ha något att göra hela tiden och kan gärna ta andras uppgifter:)
har du celluliter?
Nej tack och lov. Sen vill jag passa på att säga att celluliter handlar inte om hur tjock du är, för den minsta spink kan få det. De är hudensuppbyggnad och vissa har oturen att få det!
är du rädd för att få hängbröst?
Jag har ammat ett barn i ett år och skall förhoppningsvis snart ammat ett barn till lika länge så nej. Plus att jag har en uppskjuten operation som ligger och väntar så jag är lung!
tror du att gud är en man eller en kvinna?
Gud finns inte så därför tror jag inte att "den" är något men måste jag välja så en jävligt femeninman, 11 lärjungar hallå!
svär du?
Ja som fan, tyvärr! Fast de är ett bra sätt att uttrycka sig på tycker jag!
är du trevlig mot jehovas vittnen?
Min moster är det så ja mot henne, annars nej dom kommer inte in!
hur homo är du på en skala 1 - 10?
hmm, svår fråga. Kvinnor är ju mycket vackrare än män eller?
tror du på utomjordningar?
Absolut, tror ni att vi är själva i universum eller?
om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut?
Volles kebabtallrik, skulle lätt kunna sätta mig på flyget för att enbart flyga upp och äta den och sen tillbax igen. Solna Centrum!
vad finns alltid i ditt skafferi?
Mjöl och pasta!
vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Sånna där som lever i havet, Fisk! Eller något annat sjuk, som fårtenstiklar eller något annat som jag inte kallar mat!
har du blivit arresterad?
Nej men jag skulle vilja, bara för att veta hur hårda polisen är när de verkligen gäller!
ljuger du?
Hade jag ljugit så hade förmodligen inte så många tyckt illa om mig!
har du kysst en polis?
Nej tack! Har inte haft de som ett mål i livet! Men vem vet någon gammal flamma kanske blir snut! Så då har jag ju de!
är du rädd för securitasvakter?
Du menar dom som inte kom in på polisskolan? Haha nej, har du sett hur dom ser ut, inte så skräckinjagande och sjukt lätta att snacka bort!
har du någonting att dölja?
Jo en massa, men inte får min man!
vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar? Vad annars?
är du / har du varit gift?
Jag ÄR gift med den underbaraste på jorden!
skulle du gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar?
Lätt, man vill ju få hem honom i tid och oskadad. Men nu måste jag ta med mig lillkillen så jag hade nog förbeställt taxi istället!
kan du laga cyklar?
Jag är meckarmicke, visste du inte de?
kan du fixa med bilar?
Klart jag kan, sen så är jag inte så dum att jag ger mig in på svårare problem. Men min bror har lärt mig alldeles för mycket ända sen jag var liten så jag kan mer än min man! :)
brukar du köra om?
Alltid, jag hatar att ligga efter får då har jag inte fri syn! Sen är de kul när de går snabbt oxå. Som en snut sa till mig i Lördags "Du kör som en jävla biltjuv, fast en bra en"!
kan du baka bröd?
Klart jag kan, var de inte de första man lärde sig på hemkunskapen. Alla kan baka bröd!
vet du hur man frostar av en frys?
Ja de har jag gjort ett ex antal gånger. De ända som är ett problem är väl vart man skall lägga maten som ligger i frysen så den inte tinar under tiden. Och för att de skall gå snabbt så kör jag med en hårfön.
vilken tvserie skulle du helst leva i?
Alltså den där är riktigt svår, Skulle sagt The O.C men deras liv är de sista jag vill leva, men serien är skön och att ha Seth som vän skulle förgylla ens liv. Skulle sagt Grey´s för att de är ett härligt gäng och Cristian är stört skön. Skulle sagt Californiacation för att de är en skön stämning. Skulle sagt Heros för vem vill inte ha superkrafter.