1 december 2008

Äntligen!


Äntligen har jag sett Mama Mia!

Tillsammans med min man och mor så njöt vi av en kväll med huvudvärk och härlig film. Den var riktigt bra, över förväntan faktiskt. Jag älskar musikaler! Jag älskar Merly Streep och Stellan Skarsgård! Vilket jävla go de är i "gamlingen" :) Herregud, jag blev helt slut av att bara se henne skutta runt där som en 12 åring på grönbete. Och inte nog med de så hade Amanda Seyfried en underbar sångröst, vilken tjej. Som jag as garvade ibland, min man kollade som vanligt på mig som om jag är helt dum i huvudet :) Men de bjuder jag på!
Men jag är otroligt besviken på att man inte fick reda på vem som var farsan, jag tror enligt min teori att de var Stellan Skarsgård eftersom han är svensk. Dom borde ju ha en liten baktanke med hela grejen, eller?
Några scener som jag älskade mest!
Sen gråter vi en skvätt!