29 december 2008

Botten!

The Botten is Nådd!
Nu är de snart ett nytt år, för mig innebär de stora förändringar och ett nyt liv.
I tre år har jag levt med lögner, svek och otrohet. Men nu är de bara två dagar kvar på de här året och 2009 skall bli ett år där jag får tillbax ett liv, dammar av den gamla vanliga glad My som ligger gömd och få tillbax mitt självförtroende och självresepkt.
För om inte jag har respekt för mig själv så kan ju ingen annan ha det?
Jag har nått botten nu och de ända som är posetivt är att man inte kan komma längre ner, men jag måste ha hjälp att ta mig upp till ytan igen. Jag måste hacka bort fasade som legat för mitt ansikte i 2,5år och visa hur ledsen och förstörd jag egentligen är. Varför skall jag spela stark och oberörd när jag egentligen är helt tom och slut?
Nej snäll hjälp mig upp igen, hjälp mig ifrån de liv jag lev.
För ingen förtjänar de jag och min son varit med om, INGEN!
Men tyvärr är de inget nytt, en förtsättning på något gammalt som pågått länge.
Nej ta mig i kragen, skaffa mig en vardag tillsammans med min son och bara gå och längta och vara lycklig för att vi snart blir tre. Vår lilla familj där de bara skall finnas massa bus och kärlek. Inget mer skit nu!
Nu ser vi framåt, bara jag lyckas ta de första stegen så är de lättare. Gråta, skrika och vara förtvivlad kommer jag vara i intervaller men de måste få komma fram. Inte locket på utan ut med skiten!
Jag måste hitta någon/några/något som håller mig flyttande!
Jag har ett stort nätvärk, massa goa vänner som faktiskt försökt hjälpa mig läng men som jag stött bort, och nu kommer jag krypande tillbax och ber om er hjälp!
Du måste ur mitt liv och snabbt skall de gå, du förstör mig, trycker ner mig och behandlar mig som gamla sopor. Lev ditt dröm liv i din bubbla där du tror att allt är en lek och människors känslor värda noll. Men lämna oss utanför. Gå och förstör nästa brud istället! För här har du inget att hämta...

2009, här kommer jag och min son. Vi skall bli starka, nu är de han och jag mot världen och snart tillsammans med vår lilla tjej! Vi skall bli en stark familj, med en stålmur runt oss som ingen kan riva, ingen kan ta sig över. Nu är de VI som gäller och ingen annan!




Nu drar vi till Martebo, verkar som de blir två bilar!?
Jeppa, Nikita och Pierre de är klart ni skall med eller är de för läskigt?