10 december 2008

En liten liten tjej!

Min dag idag skulle helst av allt inte existerat!
Innan mådde jag bra och kände mig stark, men än en gång så lyckades den här människan kapa min ben rakt av så jag blev liggande igen. Den här gången fick jag sinne, jag blev rädd för mig själv för jag visste inte vad jag skulle ta mig till, den andra personen ifråga sa oxå att de var första gången han var fysiskt rädd för mig. Och de kan han ha!
Vi har iaf pratat/skrikit/gråtit hela eftermiddagen, så nu känns de ganska bra. Han berättade att "hon" bara var ett tidsfördriv för att han hade tråkigt och inte kunde sluta tänka på vad jag gjorde. Sen så sa han att de inte var okej som dom gjort och sagt och att han inte skall göra om de för jag och Leo är viktigast för honom. Så de känns bra! Men som jag sa till honom jag vill inte ha ursäkter utan en förändring i hans beteende. Så nu får vi väl se framöver, vi har trots allt snart två barn ihop och vi skall hålla ihop som en familj fast på olika platser!
Han lovade oxå att han inte skulle ringa köttbulleM eller PsykopatM för då vet han att dom är där på 5 min och de sista han vill är att ha dom i sitt liv så de är skönt!

Jag fick en kommentar av någon Jossan tror jag de va som jag lyckades få bort, så du får gärna skriva den igen om du vill och nej jag skulle aldrig "blanda" in leo i de här för de är hans pappa och inte han de är fel på. Sen kommer jag aldrig hålla dom ifrån varandra vilket "min man" vet! Han skall bo hos oss dom gånger han är på Gotland för att hälsa på Leo och Lillegos, så ni kan va lugna våra barn kommer inte hamna ikläm! Ingen svartmålning här inte!

På tal om något helt annat. Hörde på radion idag Nyheterna och nöjessvepet. Dom berättade att den svenska kändis som googlas mest är Blondinbella, hur fan kan de komma sig? Vad har hon gjort för världen? Flest personer använder google när dom söker. De 4 ord som googlas med är just google. Varför går man in på google för att googla på just google? Jag fattar inte!
I nöjessvepet berättade dom att Britney fått tillbax sina körkort idag och med en gång fått en p-bot?? Hur intressant är de?

Nu har jag och Jeppa bokat bio om 9 dagar. Haha! Han tycker jag är för mycket mamma när jag förbokar en sån sak så lång tid innan, kan nog stämma! Mr Yes med jim Carrey, tror den kommer va sjukt kul och att jag kommer få skratta ordentligt! Vilket behövs!

Nej nu skall jag bort och snacka vidare med mr!

Juste, jag tror de är en tjej där inne :)