17 december 2008

Hockeykväll!

Idag har jag och min lilla son sovit middag i 2,5 timme. Så otroligt skönt eftersom jag inte sovit mer än max 4 timmar per natt. Men tyvärr så ger ju inte sömn på dagen lika mycket som sömn på natten. Måste försöka att somna, de är just de som är problemet. Jag kan inte somna, även om jag är sjukt trött så somnar jag inte utan jag ligger bara och snurrar och de är ett jävla virrvarr i skallen, så pga det så har jag valt att sitta uppe tills jag stupar för att sen bara förflytta mig till sängen. Men min kropp och själ skriker efter sömn nu!
JAG HAR FÅTT LÄGENHET, en trea på follingboväg! Kan inte bli bättre och de kan jag tacka min underbara bror för. För de är nämligen han som hjälpt mig... Tusen tack!
De blev ingen solning idag eftersom jag ännu ser ut som Rudolf, men imorgon blir det de. Solning, träning och Julbord med Min man, Noelia och förhoppningsvis hennes man! Barnfritt, förutom lillegos förstås!
Jag längtar efter julmaten, och som jag tjata och äntligen blir det av!
Som sagt så var jag på Hockey ikväll med Noelia och Liam, jag måste erkänna att jag inte hade någon vidare koll och hoppade till dom gånger hon skrek. Och skrek de kan jag lova er att hon gjorde. På slutet så fick jag Liam och han fick ett par hörselskydd så hon kunde stå och hoppa och skrika utan att skrämma livet ur lillkillen.
Nu är dom iaf i något som hette allettan tror jag och de måste vi ju säga GRATTIS till!





Fy fan, alltså Fy Jävla Fan!
Insider på kanal 3. Jag vet inte vad jag skall ta mig till, jag kokar, vill döda, stympa och tortera dom/den människan som misshandlar hästar runt om i Sverige. Skära söner underliven så att livmoder och urinblåsan hänger utan för. Skära sönder och sticka sönder! Hur fan är man skapt? Vad är njutningen, vad är de som får en människa att ge sig på djur? Jag tror inte att de handlar om psykiskstörd utan om en annan sort. Inte en människa utan något annat som vi inte kommit underfunn med ännu. Nej skära upp ollonet och hälla lite salt och citron och sen hänga upp människan i pungkulorna kankse? Och om de är en tjej, utsätta henne för samma skit som hon utsätter hästarna för, nu skall de fan inte finnas någon barmhärtighet längre! Inse att de inte funkar att dalta med psykisksjuka människor och fångar!

Och sen vill jag skänka en tanke till alla hemlösa där ute, jag hoppas och tror på er och hoppas att ni får "ett liv" och att staten och regeringen slutar att slicka rikemansfolk i arslet. Visst att dom är missbrukare eller liknande, men ge dom hjälp. Saken blir ju inte bättre för att slänga man slänger ut dom på gatan? Eller? Ta era jävla lönepengar och bjud dom på ett fett julbord och lite mysstäming under julafton åtminstone. Ni har råd!
Jag måste oxå erkänna att jag är ganska less på Fidaje (eller hur hon nu stavar) fallet, hur många år har de inte hållit på nu?


Planerna imorgon är:

* Kolla på lägenheten.
* Fixa med papper.
* Ringa telefonsamtal.
* Köpa julklappar.
* Sola.
* Träna.
* JULBORD!





Lillgos har blivit en riktig vilding vilket bara är härligt, men de kan bli lite jobbigt oxå. Men som när jag väntade Leo så kan jag ju bara vänta mig ett avsparkat revben!

Noelia här har du en bild när jag väntade Leo, 2 veckor innan han föddes och 22 kilo tyngre :)