13 december 2008

Bra kväll!

Kevin Borg vann Idol 2008, läs för några månader vad jag skrev säger jag bara!
Alice gjorde dock vinnarlåten bättre, men dom är stjärnor båda två så de hade inte spelat någon roll vem som vann!

Ikväll har jag, min man och son ätit pizza och myst! Lillkille somnade inte fören halv 10, ajaj! Men förhoppningsvis sover han länge imorgon, iaf till 9 :)
Vi var ute och åkte en sväng nu och pratade igen, de känns bara bättre och bättre att prata och som att vi förstår varandra mer och mer. Att veta att han älskar mig och att jag är hans allt räcker för att kämpa. Vi kommer lyckas för vi vill lyckas och vi skall lösa de här! Vi är iaf gift och kämpar för vår familj som "snart" utökas.
Imorgon skall vi på Lucia, äntligen! Skall bli så mysigt och jag längtar!
Nu är de sängen och mobilen som gäller!

God natt!

Westlife - Us agains the world