16 december 2008

Tränat!

Idag har jag tränat och fy va skönt de var, jag var rädd för att jag skulle svimma eller kräkas men de gick som på räls. Så de blir nog ett pass på fredag oxå, någon som är på?
Ikväll har vi även kollat på vårt lilla troll Nellie som hade innebandy avslutning och som jag skrattade, dom är för söta! Alla springer efter bollen och har noll koll på klubborna, jag var rädd att dom skulle slå ihjäl varandra men de gick bra. Hon är duktig som tusan, springer och kämpar. De var de inte många som gjorde, vissa hade den klubban som sångstativ andra som dansstav:) Så söta! Min lilla son satt som ett ljus hela tiden, tyckte de var super kul att se!

Snart är även min lilla svarta klar, den kommer bli skitsnygg. Magen ser dock enorm ut i klänningen men vad gör de när gravida är de vackraste som finns?

Nu sitter jag och halvser på Bodyguard på kanal 5 med Kevin Costner och Whitney Houston. När man ser den här filmen och hör hennes enorma röst så är de nästan som en stjärna på himlen slocknar om man tänker på hur de har gått för henne! Åt helvete! Förvisso är hon bara en i mängden men de är ändå hemskt. Vackra kvinna!

Imorgon har jag möte, sola, barnvakt och hockey på schemat!