24 december 2008

Sov dax!




God jul alla där ute!



Nu är jag äntligen klar med allt som skall göras, har haft fullt upp hela dagen så nu längtar jag bara till att få krypa ner i en stor säng med min lilla prins och min man.
Imorgon är de som sagt julafton eller idag rättare sagt, julstämingen finns ännu inte trots att gran och tomte är fixat. Men de kommer förhoppningsvis.
Än en gång kommer Åhléns rädda mig på julafton, för som vanligt så har jag glömt de viktgaste som jag inte kan skriva här får så ser dom som de är till.
Jag hittade allt jag skulle ha idag förutom ett par thigts, alltså utbudet på Gotland gör mig tokig. Förmodligen har jag blivit jävligt bortskämd i Solna och Gävle, men de här är skandal.
Är de någon som har ett par lackthigts i stl xs eller s att låna ut til mig på Juldagen och jag lovar att du kommer få tillbax dom som nya eftersom jag är och kommer förbli nykter.

Juldagen ja, jag och min man pratade om de idag. De kommer blir spännande, de är MÅNGA där som vi inte vill se eller ha i vår närhet. Men tyvärr så även här är inte utbudet så stort så alla över 20 lär gå dit. Men min man sa att är de någon som säger eller ens kollar på dig/oss på ett negativs sätt så lovar jag att jag bär ut dom (om jag orkar) haha!


Jag och min man "bytte" våra julklappar som vanligt vid 00.00. Jag fick precis de jag önskade mig, ett par varma tofflor och ett halsband med två namnbrickor. Han blev även jätte glad för sitt halband som han fick av mig. Tur... :)

Ikväll har vi ätit den första skinkmackan för i år. Mmm så gott de var. Plus att vi såg världens skönaste julfilm "Tomten är far till alla barnen". Som jag älskar den filmen, jag skulle inte vilja ha deras liv men gärna vara med en julafton och bara se och höra på dom och slänga in en dryg kommentar lite då och då.
Filmkameran är laddad så vi får med Leos reaktion imorgon när han kommer ner för trappen och får se granen och ALLA julklappar!





Nu är de sängen som gäller som sagt. Längtar till en dag med alla nära och kära!



God Natt.