31 december 2008

Lista över 2008!

Jag tänkte skriva en lista vad jag i korta drag gjort och varit med om 2008!

1, Spenderat massa underbar tid de första halvåret med Lonnie och Noah i Gävle. Som jag saknar dom, vi började äntligen umgås alla 4 och då flyttade vi.
2, Jag har tatuerat mig, Alexander och Leos namn i nacken på Hebreiska!
3, Jag har varit på IKEA 100ggr tillsammans med min familj.
4, Jag har spenderat mina dagar och nätter med min familj, gått promenader och gjort massa bus!
5, Jag har blivit sviken och sårad.
6, Jag har gift mig och haft världens finaste bröllop.
7, Jag har flyttat till Gävle med min familj.
8, Jag har svamlat runt i en ny stad utan vänner.
9, Jag har varit på miljoner Fotbollsmatcher och träningar!

10, Jag har skolat in min son på Dagis.
11, Totalrenoverat en lägenhet precis så som jag vill ha den.
12, Jag har spenderat timmar orolig på sjukhuset med min man!

13, Jag har blivit gravid och spenderat veckor i sängen och sett ett liv växa i mig.
14, Jag har spenerat timmar framför datorn och tv.

15, Jag har flyttat tillbax till Gotland med min son!
16, De viktigaste av allt, Jag älskar min familj och mina vänner!

17, De största av allt, jag har varit med när min son har utvecklats från att krypa till att gå, från att gå till att springa. Från att jollra till att prata!




Nu är de nya tag och ett nytt år!