5 december 2008

Jenny Jenny Jenny!

Hon är den hon är och därför älskar jag henne!

DU ÄR EN ÄNGEL! En som inte borde befinna sig på jorden men som jag inte skulle klara mig utan, du borde vara i en värld full med kärlek och lycka, det är de minsta du förtjänar. Du är min lilla bästis och kommer alltid att vara de, från vi gick hos dagmamma tills idag. Vi har alltid haft varandra vissa dagar mer vissa mindre, men som man säger en sann vän finns där även om de går 20 år mellan gångerna man ses. Vissa saker kommer jag ihåg speciellt, när vi körde vår djungeldans vid din pappa, erat schampoo den doft känner jag på långt håll och den ger mig gåshud. När Kim skulle göra "inbrott" hos din mamma, allt spring på lill Puma och sen Puma. Robin Mattsson, Jocke Johansson. You name it! Fy fan vilka minnen som aldrig kommer försvinna och känslor som är så lätt att plocka fram. I mina ögon har du alltid varit den perfekta, den smarta och blyga. Den som jag verkligen känner är min självsfränd! Jag vet att jag kan säga vad som helst till dig, att du förmodligen kommer säga att jag är dum i huvdet eller att de är smart. Men de är just de, jag vet att du inte är rädd för att säga vad du tycker till mig, även om du vet att de kankse inte är de jag vill höra, men du säger de och de uppskattar jag. Du slickar inte as och du lever ditt liv på ditt sätt och du lyckas. Visst du kanske inte gör de du vill göra nu, eller jag vet att du inte vill de och jag vet att du inte kommer vara Djursholms Nanny hela ditt liv. Du kan, du vill och NU vågar du, de hade du inte gjort för 3 år sen. Du växer för varje dag som går! När jag läste de du skrivit så kunde jag inte sluta gråta när jag sen satt på låten så spröt tårarna. Du får mig verkligen att känna mig värdig! Tack för att du finns i mitt liv och att du funnits där i snart 19år, jag vill inte leva en dag utan dig!

Du är underbar, med stor bemärkelse!


Ps, kommer du ihåg vår diss till Jeppa, fan va bra vi var :).