23 december 2008

Stress!

Varför måste man jämt känna sig stressad inför julen? Skall inte julen vara en lugn och mysig stund med dem man älskar och inte fylld med massa stress och ångest?
Nej nu skall jag ta några djupa andetag och tänka ut vad som verkligen måste göras.... För Julafton blir du ju i vilket fall som helst!
Idag skall jag försöka ta mig fram i stormen för att fixa den sista julklappen och handla lite inför Juldagen, för vad man skall ha på sig då och vilken ögonskugga man skall använda måste ju planeras idag. Wallers x-mas party på Visbysytrand blir det. Härligt hoppas jag de kommer bli. Förhoppningsvis inte massa människor man inte vill träffa.
Vad är de med vädret?
Igår var jag ute och gick vid lunchen med Leo, solen strålade och de var jätte skönt. Rätt som de var så började de att blåsa och jag menar inte blåsa som att håret rör sig lite utan blåsa så att Leo grät så fort han skulle gå ut för han trodde han skulle blåsa bort.
Igår kväll var jag nere vid Älsk. och mysde och snackade skit. Tog även jätte fina kort på min mage med hennes grymma kamera som jag skall lägga upp vid ett annat tillfälle.
Tack för igår och som jag saknat dig!
Jag fick knappt upp bildörren inatt när jag kom hem pga stormen.
Nej nu har jag inte tid att sitta här mer, mycket på schemat och en man som ligger och sover efter en "lannatt" med Tompa!
Två helt olika låtar osm julen, vilken gillar ni mest?!
Jag tycker båda är grymma, men Just D gör en jävligt sann låt!