25 december 2008

Laddar!

Ikväll smäller de, fy fan!
Jag är laddad och samtidigt fylld med ångest. De skall bli kul men de kan lika gärna gå åt helvete. Men jag vet vad jag måste göra och jag skall klara det. Knipa igen, le och bara vara!
De är mycket folk på samma ställe, bara de gör att de kryper i mig. Jag gillar inte folkmassor. Och när folkmassorna dessutom är folk mellan 20 och "30" från gotland så gör de inte saken bättre, tvärtom!
Men min man sa att ikväll skall vi vara ett jävla team och då känns de bättre, de är han och jag mot världen. Som alltid, som vanligt!
De är två människor där jag fruktar, två männiksor som jag nästa skulle kunna göra vad som helst för att aldrig mer behöva se. Usch!
Fram tills ikväll och förfesten hos Oskar the One så skall de fixas!
Handlas till Tacos, fikas hos bror med familj, solas, färgas hår, mysa, duscha, fixa naglar och viktigast av allt: Ta hand om sonen!
På tal om min lilla prins, igår så lärde han sig att säga namnet på alla i familjen. Mommo, Moffa, Mamma, Pappa, Tom, Nellie, Tompa (Thony), Ebba, Linda och Gitty. Han är sååå duktig satt ocg pekade och sa alla namn om och om igen och sist men inte minst pekade han på sig själv och sa "LEO"!
Stol mamma, yes i´am!

Nu skall de fixas!
Later?! Nej hinner nog inte!

Annars så får ni ha en trevlig kväll och jag hoppas att ni tar er hem efter kvällen bravader!

Dom här skall de laddas till ikväll, tyvärr kass kvalitet men jag älskar ändå deras kläder och hur dom dansar!




Hips don´t lie!
Har människan inga ben i kroppen eller vad är de här?

Puss och kram skumbanan!