31 december 2008

Kluven!


Ikväll har de varit en sjukt jobbig kväll, jag vet inte vad jag skall tro, tycka eller känna!

Jag vill bara kunna stänga av, gå till en annan person och känna mig nöjd för stunden. De behöver inte vara mer än att träffa en vän, men jag är inte så och jag kan inte vara så. De kommer ifatt mig och tankarna försvinner inte iaf, jag kan inte sluta tänka och jag vill inte sluta tänka. Varför lägga locket på och leva som om ingenting har hänt när de kommer ifatt en och då sitter man där. Jag måste sluta söka svar på frågor som jag aldrig kommer få svar på, men jag kan inte jag måste kunna släppa det. Jag vill bara veta hur sanningen är och just nu så finns de 1000 sanningar.

De ända jag vill är att du skall förstå hur jag känner med allt de här, det kändes som du gjorde de ikväll?
Det är skönt att du säger att detta inte är pga mig så jag inte behöver lägga all skuld på mig själv!



Som sagt imorgon är de Nyårsafton, jag skall ha Nyårsmiddag med min lilla son, äta popcorn och hyra film och bara mysa! Själva dock, de saknas en!
Alla skall bort, ut på fester, parmiddagar och galaj. Jag är glad för er som har någon att fira tolvslaget med. Tyvärr sover min lilla skatt då! :(
Nu skall jag tvätta av mig ansiktet, borsta tänderna och ta med mig dator och hörlurar upp till sängen för att förhoppningsvis somna till en film.



In the blink of a n eye - MercyMe