5 december 2008

Kort kort!

Skall dra min dag i kort.
Gick på stan med min man, min son och Thommy. Vi gick ett varv men insåg att de var meningslöst så vi satt oss och fikade på Siesta. Var är alla människor? Förut kryllade de av folk man kände, under 1,5 timme vid fönsterbordet så gick de förbi en som jag kände igen. Skönt samtidigt! Jag var som sagt på synundersökning, mina ögon var fruktänsvärt överansträngda så de gick inte att mäta ut exakt vilken styrka jag skall ha så jag fick ett par linser nu men skall tillbax nästa vecka för att byta. Huvudevärken har iaf gett med sig lite så de är skönt.
Idol ja, jag är nöjd! Kolla vad jag skrev för någon månad sen, jo Alice och Kevin. Jag fick gåshud när dom sjöng, tom på lilltårna.
Nu skall jag åka till Weslys och hämta min mor och henns vänner!


Så här ser jag ut nu.

God natt alla vackra människor på vår jord, ja du oxå!