10 december 2008

Nattens hemligheter!

Kom precis hem efter att ha haft djupa samtal med en person som jag tror uppskattar, eller är de rätt ord? Skit samma! De var skönt att rensa luften och få lite ny energi.
Annars har min dag varit ganska uppbokad med massa som måste tas itu med, men de verkar bli en bra lösning och de är mycket tack vara att de gick att prata med en viktigt person på ett vuxet sätt idag, Tack!
Jag har även fått tag på ett mönster och bra undertyg till min nyårsklänning så på Torsdag när tyget kommer är de bara att börja sy.
Min son har varit så otroligt mysig idag så de är sjuk, skrattat och verkligen varit glad. De är så skönt när han skrattar, de är sån enorm värmer så den största inlandsis kan smälta bort!

Nej ni nu skall jag sova, de är en dag imorgon och de finns en liten kille som lockar enormt att krypa ner vid, så God natt och sov så gott!

Jag har lärt mig en ny sak ikväll, Ett gott skratt förlänger livet och man somnar jävligt gott!