21 december 2008

Helgen i korta drag!

Jag har haft en bra helg!
Såg film med min man och mor i Fredags, vi hyrde en hysterisk rolig komedi men jag satt och stor grät. Hur kul är de när någon får reda på efter 8 år att man inte är pappa till "sitt" barn?
Inte min humor iaf!
Lördagen, var de solning och en sväng på stan för att fylla på julklapparna. På kvällen var jag och min man på munken och åt god mat och bara myste. Vi valde att åka där ifrån runt 23 när massa fulla äckliga folk började rulla in. Vi åkte förbi Oskar en sväng där dom förfestade för att sedan gå ut. Jag föreslog att vi skulle ner och sätta oss på Joda ett tag men de blev nerröstat, dom drog nog till skamplan (Tack för de ordet M.) och vi åkte hem och sov!
Idag har jag varit på stan med min mor och brorsdotter och handlat ännu mer julklappar, därefter tränade jag, min man och Nellie på Friskis och kvällen spenderades hemma med en jätte sjuk pojk! :(
Sjukt hög feber, inte ätit på 2 dagar och helt hängig innebär att ringa doktorn i morgonbitti!

Nu skall jag sova lite tänkte jag för jag känner på mig att de blir en vaknatt med mycket spring för att hämta, dricka, blöja, alvedon och kalla blöta handukar!

Imorgon skall jag sola och sen bara se till att min son blir bra nu inna julafton som de förvisso känns som de är 2 månader till. Alltså vad är de här för jävla väder, känner ni någon julstämning?

Här får ni lite iaf!
Amy Grant - Winter Wonderland

Den här är till min lilla familj!


God natt!