22 januari 2009

Trött igen!

Idag har jag slappat och myst med min lilla kille.
Varit inne på stan en snabbis med mor och köpt garn för vi skall sticka till Leia och Leo. Tossar, en sparkdräkt och "pippitröjor". Jag kommer få ett bättre tidsfördriv än att sitta framför datorn och något som samtidigt ger något.
De kommer bli jätte fint tror jag, resultatet får ni se när de är klart!
Ikväll har jag varit iväg och tränat, det var proppat med folk men de var ett riktigt roligt pass så jag ryktes med så pass mycket av musiken att jag glömde bort att jag var gravid och de får jag lida för nu, om jag har ont? Svaret är JAAA!
Dumma dumma mig, jag kan inte träna lungt även fast jag måste. Vill börja på yoga, men då kommer jag förmodligen tänja sönder mig, så går det när man är överrörlig i lederna!
Idag fick jag höra att singel mammor är väldligt eftertraktade och anses vara det sexigaste. Varför undrar då jag?
När man dessutom var gravid så var det ännu bättre för gravid var det vackraste som fanns?
Ni som själva varit gravida vet ju att man inte känner sig så sexig eller eftertraktad, snarare osexig och äcklig. Men en gravidmage är det unerbaraste som finns efter ens barn. Helt klart!
Känslan av att veta att en lite människa skapas och växer inom en är obeskrivlig och overkligt. Men ända bland det mest naturliga som finns är inte de konstigt?!
Hur det funkar lixom, så jävla häftigt är det!

Obama har redan börjat aggera vilket känns betryggande, som sagt de kommer ta tid men de kommer bli bra tror jag!
Han har stora projekt på gång som kommer ta tid förmodligen längre tid än han tänkt sig men jag tror att slutresultatet kommer bli bra.

Hörde en låt på radion idag som fick mig att få gåshud och kalla kårar, av en bra anledning dock!



Hur orkar små människor gå runt och snacka så mycket skit för att få uppmärksamhet, vill människor nu för tiden framstå som totalt urblåsta eller vad är det frågan om?
Jaja, bara ni/du lär honom något nytt så är de okej?! Kan du det tror du?
Med din livserfarenhet så blir mitt svar NEJ!