6 januari 2009

H&M beställning, Check!

Min lilla mamma och pappa gav mig kläderna jag ville ha från H&M´s katalog i födelsedagspresent, plus att jag fick en jätte fin klänning och blus idag när vi svängde införbi stan!
Tack så jätte mycket mina älskade päron!

I sommar kommer jag alltså springa runt i b.la den här, saker som inte sitter tajt över magen, tajta fodral får vänta till nästa sommar!

Och så här kommer jag se ut på stranden, dock inte lika fit men som de skall tränas under och efter den här graviditeten! Men att få barn skall sätta sin spår, annars är de inte på riktigt!


Min bror!
Det finns inte ord att beskriva vilken underbar bror jag har, han är den "största" person jag vet. Jag ser upp till honom som om han vore en gud, han är så läskigt smart och tänker så klockt så ibland förstår jag inte vad han får allt ifrån. Vissa tänker i en bubbla, andra som han. På alla andra i världen! Han sväljer sin"stolthet" för att hjälpa de människor han älskar, han skulle kunna gå genom eld och vatten för oss. De är precis de han gör nu, han ser över vissa "dåliga" beteenden för att veta att med rätt hjälp så kommer de här bli bra!
Jag älskar de du gör för mig och min familj, jag kommer förmodligen aldrig kunna visa min uppskattning tillräckligt mycket, men jag hoppas att du vet där inne hur mycket de här bertyder för mig!

Om ni bara hade lite av hans empati och såg lite av de han såg så skulle ni inte stå där som några jävla idioter när sanningen kommer ifatt er, jag skulle kunna säga att jag hatar er för det ni "inte gör". De är sjukt, banka in vett i skallen på er är de som behövs, men va fan hjälper de när ni bara har tunnelseende? Ni varken lyssnar eller fattar, om ni bara visste, om ni bara lyssnade lite så hade de aldrig behövt gå så här jävla långt!
Sluta tänka på er själva hela jävla tiden och se på människorna runt om er, och ni kan fan inte säga att ni inte ser! För då är de sjukt, att folk som inte ens är en del av skiten ser det tydligt!
Hur kan ni inte se och inte märke? Eller gör ni det, bara att sanningen gör för ont?!

Fy fan!
Ja jag menar det fy fan för er!

Nu skall jag hoppa in i duschen och tvätta av mig lite ilska, mysa ner mig i pyjamasen och äta macka och se på Prison Break!