13 januari 2009

Mångas tankar!

Titta in på Najallas blogg igen och såg att "snacket" om min lilla kommentar jag fick, inte var över. Såg att en tjej som hette Jossan skrivit en kommentar och även nämnt det i sin blogg.
Läs här!
Jag hoppas att "In your face" skrivare fått den respons hon räknat med och att hon någon gång när hon växt till sig vågar stå för sina åsikter, vilket jag tyvärr tvivlar på starkt!
Varför ens lägga ner tid på att skriva en kommentar som man ändå inte står för?
Jag förstår inte!
Som nämns i bloggarna så handlar det förmodligen om en liten tjej som tagit åt sig och insett att hon inte var något speciellt. Bara ett tidsfördriv.

Ikväll har det varit en bra kväll, god mat med goda vänner och Bio.
Dock blev jag nedröstad och de blev Wallander, men den var oxå bra. Kurt är stört skön, tuggar tuggummi och övertalar "skurkar" att lägga ner vapnet. Svenska insatsstyrkan skriker "Go, go go" istället för "Gå, gå, gå". Lika många bokstäver, haha! Protestanterna sitter inne i lung och ro och röker vattenpipa och blir attakerade av snutar i mängder, rökbomber och grejer!
Humor på hög nivå enligt mig!

Min man har krypt ner i sängen och jag tänkte följa efter, tvätten får vänta tills imorgon!

God natt alla!