16 januari 2009

Lägg dax!

Hockeyn ikväll var riktigt kul att se på, många mål och mycket folk.
Jag kankse byter ut Hockey mot fotboll, vem vet?!
Grabbarna vann och Simon blev matchens lirare så de var kul. Leo var ett charmtroll som vanligt så killarna som satt brevid oss hade mer jobb att leka och prata med honom än att se på matchen.
Noelia där emot, haha, tjejen utan koll kan vi kalla henne från och med nu. Vi köpte lotter, hon innan oss så att vi hade nummer i rad. Dom ropade upp vinnar numret som vunnit 800 spänn. De var ett nummer innan vårt, jag skickade ett sms till henne och skrev:


"Nu har du råd med din Mascara :)"
hon svarade "Va, varför då?"
"För att du vann precis 800 kronor"
hon svarade, "Haha de gjorde jag"
Hon är bra söt hon, tur att hon har någon som håller koll på henne i allt kaos med flytt och jobb :)



Kalla mig patetisk, men jag har laddat hem förra veckans Let´s Dance för att jag missade det och nu missad jag det här oxå. Så de innebär att jag måste de det jag laddade hem imorgon och se reprisen av det som var idag på söndag (?) för att vara ikapp till nästa fredag. Blondinbella är med, vilket är en katastrof. Hörde dock att hon fått dåligast poäng av tittarna så hon kankse är ur rutan snart. Sen har vi "Sten ansiktet" de är däremot underbart, alla vår egen Hasse Aro!


Så jävla cool tatuering, grymt bra gjord!



Nu skall jag äta upp min nattmacka, tvätta av mig ansiktet, borsta tänderna. Ta med mig Klick och krypa ner brevid sonen för att somna tidigt för imorgon väntar något stort.
Nämligen min man och min son pappa, kommer till oss!
Längtar efter honom trots att de inte var länge sen vi sågs!



God natt där ute!